Wij zijn pas tevreden als jij het bent. Daar hoort uiteraard 2 jaar garantie en een solide klachtenprocedure bij!

Garantie

Uiteraard heb je garantie op de door jou bestelde artikelen.

Mocht het, ondanks onze voortdurende zorg voor kwaliteit, toch voorkomen dat een artikel defect raakt?

Je hebt bij ons 2 jaar garantie op jouw aankopen en binnen deze termijn zullen we altijd met jou samenwerken om tot een bevredigende oplossing te komen. Dit kan bestaan uit het leveren van een vervangend artikel maar kan in uiterste geval ook betekenen dat jij gewoon je geld van ons terugkrijgt.

Uitgesloten van garantie:

  • Schade, defecten of gebreken die ontstaan zijn door inwerkingen van buitenaf, beschadiging (al dan niet opzettelijk)
  • Onregelmatigheden veroorzaakt door onjuist of onheus gebruik of door gebruikmaking voor doeleinden waar het product niet voor bedoelt is.
  • Aanpassingen, modificaties en/of reparaties door jou zelf uitgevoerd.
  • Zoekraken van retourzendingen.
  • Beschermhoezen en covers waarbij er na enige tijd van nature slijtage optreedt. (dit geldt voor al onze siliconenproducten, non woven producten en disposables/wegwerpproducten)

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland en je een klacht hebt over onze dienstverlening of producten.

We raden je aan om in geval van klachten deze als eerste bij ons kenbaar te maken door contact met ons op te nemen.

Wij zijn namelijk klantvriendelijk, creatief en zeer oplossingsgericht 😉

Leidt dit onverhoopt toch niet tot een oplossing

Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.

Dit ODR platform is te vinden op

http://ec.europa.eu/odr

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.