Er zijn weinig bedrijven omgeven met zoveel geheimzinnigheid als Magic Leap.
Het bedrijf, onder leiding van CEO Rony Abovitz, wist zichzelf in de positie van hoogst gewaardeerde startup ooit te manouvreren en dat nog zonder ooit 1 prototype getoond te hebben.

 

Magic Leap is een “One Stop shop” waarmee we bedoelen dat ze alles in eigen beheer hebben, van hardware tot software en van chipontwerp tot sensoren.
Alles is “uit eigen keuken” en dat is, zover wij weten, voor het eerst dat een Techbedrijf dit weet te realiseren.

De Magic Leap zal (zoveel weten we wel) een Augmented Reality bril worden en zal zich in eerste instantie richten op consumenten, er ligt echter een volledige strategie klaar waarin tijdens een interview desgewenst werd aangegeven dat “The Sky The Limit” is.

Onderdeel van de strategie vormen onder meer toepassingen op zakelijk en medisch gebied, de eerste focus echter zal liggen op de consument.

In de tussentijd zijn er ook wel wat kleine “leaks” geweest, zo kwamen er Juni al enkele patentontwerpen naar buiten, deze ontwerpen werden echter door Magic Leap al snel ontkracht, het zou hier gaan om ontwerpen die niks met het uiteindelijke product te maken zouden hebben.

 Wij volgen het nieuws over Magic Leap hier met grote belangstelling!
 magicleap

Webshop best sellers